سئو سایت تنها کلید موفقیت در اینترنت
نوشته شده توسط : ali

خود را جای گوگل بگذارید! زمانی که کاربری موضوعی را سرچ می‌کند، چه سایت‌هایی را به او پیشنهاد می‌دهید؟ سایت‌هایی که مرتبط هستند... محتوای باکیفیت دارند... بازدیدکننده زیادی دارند... معتبر هستند... قابل اطمینان هستند و... . تمامی این موارد را گوگل در نظر می‌گیرد در واقع گوگل با الگوریتم‌های هوشمندی که طراحی کرده است مانند یک انسان فکر می‌کند و تصمیم می‌گیرد. این الگوریتم‌ها قوانین سئو را سرلوحه خود قرار می‌دهند و طبق آن سایت‌ها مختلف را بررسی می‌کنند و هر کدام که بهتر باشد را در لیست نتایج می‌آورند.

سئو سایت 

قوانین سئو سایت تمام چیزی است که گوگل را از شما و کسب و کارتان خشنود می‌کند. اگر شما در سایت خود این قوانین را به صورت اصولی و حرفه‌ای پیاده سازی کنید، گوگل نان شما را در روغن می‌گذارد.  طبیعی است که گوگل به سایت‌های مطیعش بیشتر توجه می‌کند و بیشتر در لیست نتایج قرار می‌دهد. با سئو سایت همیشه در جلوی چشمان کاربران خواهید بود بنابراین نیازی به تبلیغات نخواهید داشت.

اهمیت سئو

علت اینکه سایتی مانند دیجی کالا تقریبا در خرید همه چیز در رتبه اول چیست؟ بعضی از افراد فکر می کنند سایت هایی که رتبه اول هستند به خاطر خوش شانسی به این جایگاه رسیده اند اما به هیچ وجه این طور نیست. پشت صحنه سایتی که در یک کلمه کلیدی در رتبه اول یا دوم یا حتی سوم است صدها کار انجام می شود.

 سئو سایت

امروزه کاربران به خرید از فروشگاه های آنلاین بیشتر مایل هستند و هرروز برندهای متفاوتی ایجاد می شود؛ اما بین این همه برند، کدام موفق می شود؟ راز این موفقیت چیست؟

کلید اصلی موفقیت و رسیدن به صفحه اول نتایج، سئو سایت است. وقتی تکنیک های سئو داخلی، تکنیکال،خارجی و آنالیز سایت رقبا را به درستی و به صورت مداوم در سایتمان پیاده سازی کنیم می بینیم که بعد از مدتی نتیجه زحماتمان را خواهیم گرفت.

 

منبع:

https://www.docdroid.net/7ZVPzYn/syo-sayt-nrdban-mofkyt-shma-dr-ayntrnt-ast-pdf

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت , خدمات سئو سایت , سئو انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: